Wycieczka rowerowa

W dniach 26-27 września 2014 r. Samorząd POW "Jedynka" zorganizował rajd rowerowy do Doktorc. W wyjeździe wzięło udział siedmioro wychowanków: Daniel, Paulina, Karolina, Adam, Natalia, Alicja, Dominik oraz dwóch opiekunów: pani Agnieszka i pani Aneta.

Do wyjazdu przygotowywaliśmy się kilka dni. Pan Andrzej sprawdził stan techniczny naszych rowerów oraz wyposażył nas w kamizelki i opaski odblaskowe. Mieliśmy też spotkanie z panią policjantką, która zapoznała nas z zasadami ruchu drogowego oraz przypomniała o zachowaniu bezpieczeństwa na drodze.

Naszą podróż rozpoczęliśmy w piątek po obiedzie. Mieliśmy szczęście, gdyż tego dnia dopisała nam pogoda. Do Ośrodka Wczasowego "Zacisze" w Doktorcach dotarliśmy wieczorem. Byliśmy nieco zmęczeni, ale bardzo zadowoleni z faktu, iż wszystkim udało się pokonać zaplanowaną trasę. Tego dnia zjedliśmy kolację i do późnych godzin nocnych prowadziliśmy rozmowy. Nazajutrz, po śniadaniu, wybraliśmy się na spacer po okolicy. Następnie nadszedł moment, na który wszyscy czekali z niecierpliwością - wyjście do parku linowego. Dzięki uprzejmości właścicieli parku, oprócz podstawowych tras, które przeszliśmy, mogliśmy skorzystać z atrakcji dodatkowych: strzelnicy, trampolin, ścianki wspinaczkowej. Po zabawach w parku zjedliśmy obiad i wyruszyliśmy w drogę powrotną.     Do domu dotarliśmy wszyscy - cali, zdrowi i bardzo zadowoleni.

Fotorelacja z rajdu w Galerii.